Vragen over Magister? Stel je vraag via de Servicedesk!

 

We ontvangen steeds vaker vragen over Magister. Dat is niet gek, want door het afstandsleren en het steeds vaker gebruiken van digitale methodes, wordt Magister meer gebruikt. Om de vragen beter te kunnen beantwoorden hebben we een Servicedesk ingericht. Via deze weg kun je alle ICT-gerelateerde vragen stellen. Berichten via andere kanalen, bijvoorbeeld via Magister of e-mail, worden niet meer in behandeling genomen. Hieronder vertellen we hoe je de Servicedesk kunt bereiken. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk!

Voor ouders:

  1. Ga naar de website http://ict.sovot.nl;
  2. Klik rechts op ‘Contactformulier ouders’;
  3. Vul alle velden in en geef een duidelijk omschrijving van uw vraag of probleem.

 

Voor leerlingen:

Vanaf je eigen device:

  1. Ga naar de website http://ict.sovot.nl/;
  2. Klik rechts op ‘Contactformulier leerlingen & medewerkers’;
  3. Log in met je school e-mail i.c.m. je wachtwoord;
  4. Volg de getoonde stappen om een ticket aan te maken.

 

Vanaf een school device:

  1. Meld je aan op een pc of laptop van school;
  2. Zoek in de catalogus naar de app ‘Sovot ICT Service’ en open deze;
  3. Stel je vraag via de chat en volg de getoonde stappen.